Wanaka - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van Rina Meijer - WaarBenJij.nu Wanaka - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van Rina Meijer - WaarBenJij.nu

Wanaka

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

05 Maart 2017 | Nieuw Zeeland, Wanaka

Werden we vanochtend, 5 maart, wakker, regende het.
Na het ontbijt zijn we gaan rijden.
Het was erg bergachtig, door de wolken heen en een erg groene omgeving.
Het had wel wat.

Naarmate we verder reden veranderde het landschap.
De bossen verdwenen en er kwamen met grassen begroeide bergen voor in de plaats.
Het gaf een gevoel van meer ruimte om je heen. Plus dat de lucht blauw werd en de zon doorkwam.
Met het vertrek vanmorgen met 11 graden en regen, de aankomst vanmiddag met 24 graden en zon was dat een wereld van verschil.

We stopten bij een waterval, dat bleek een zielig straaltje te zijn. De oever was echter leuk opgefleurd met kleine torentjes van de stenen.

Een heel stuk van de route ging langs 2 grote meren met onwaarschijnlijk blauw water. Echter wel met achuimkoppen want het waaide heel hard.
Na de nodige stops om van het uitzicht te genieten kwamen we op de camping in Wanaka aan.

• 05 Maart 2017 - 18:37

Nel:

Mooie foto's, fijn, dat de zon Door kwam. Alles ziet er dan mooier uit.Gr. nel