De eerste camperdag - Reisverslag uit Otira, Nieuw Zeeland van Rina Meijer - WaarBenJij.nu De eerste camperdag - Reisverslag uit Otira, Nieuw Zeeland van Rina Meijer - WaarBenJij.nu

De eerste camperdag

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

24 Februari 2017 | Nieuw Zeeland, Otira

24 februari.

Vandaag hebben we de camper opgehaald in Christchurch.
Na wat formaliteiten en een korte uitleg gingen we op stap.
Eerst naar de Countdown om boodschappen in te slaan. We waren duidelijk niet de enige camper.
Voordat we er waren hebben we eerst een ererondje gemaakt. Een goed begin.......

We hebben een prachtige scenic route gereden. Het begon vlak waar we lekker konden doorrijden. In de verte zagen we ergen en we dachten het zal toch niet, maar ja, toch wel.
Het steilste stuk had ee helling van 17% maar liefst.

Het is onvoorstelbaar door wat een mooie natuur je rijdt. Het ene gedeelte is nog mooier dan het andere.
Prachtige beegen en schitterende meren.

Aangekomen op de camping was het een kunst om de kussens zo te leggen dat we ons bed konden opmaken.
De tassen zijn leeg, de kastjes gevuld.
Er is een grote ruimte op de camping waar wel 4 gaastellen, een oven, 5 aanrechts met dito wasbakken.
Het is heel gezellig, iedereen staat er te koken, zit er te eten of gewoon wat te lezen of te praten. Het is een heel sociaal gebeuren.