Christchurch - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Rina Meijer - WaarBenJij.nu Christchurch - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Rina Meijer - WaarBenJij.nu

Christchurch

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

20 Maart 2017 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Na het eerste gedeelte vanuit Akaroa nog een prachtige scenic route te hebben gereden, is de camper ingeleverd.

We hebben er bijna 4 weken heerlijk mee rondgereden.

Door onze gastheer van de B&B werden we opgehaald vanaf het verhuurbedrijf en bij hem thuis zeer gastvrij ontvangen door zijn vrouw Valerie.

Het is werkelijk de beste B&B die we de op de hele reis zijn tegengekomen.

Nog 1 nachtje slapen en dan stappen we op het vliegtuig.

We kunnen terugkijken op een prachtige reis.
Het Noordereiland is een ander Nieuw Zeeland dan het Zuidereiland.
Het is leuk en boeiend om dat allebei meegemaakt te hebben.
Thuis gaan we zelf ook het blog nog eens nalezen en de bijna 4000 foto's uitzoeken en kijken wat ervan bewaard kan/moet blijven.

Er zullen veel herinneringen terugkomen die nu een beetje op de achtergrond zijn geraakt door de vele indrukken die we hebben opgedaan de afgelopen 7 weken.

• 20 Maart 2017 - 21:32

Petra Nooij:

Lieve Rina en Frans, bedankt voor jullie mooie reisverhalen, erg leuk dat we jullie zo konden volgen. Ik wens jullie alvast een veilige terugreis en tot ziens weer in Nederland!