Queenstown - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Rina Meijer - WaarBenJij.nu Queenstown - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Rina Meijer - WaarBenJij.nu

Queenstown

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

07 Maart 2017 | Nieuw Zeeland, Queenstown

We hadden vanochtend, 7 maart, geen haast.
We hebben heerlijk uitgeslapen en een relaxed ontbojt genuttigd.
Toen zijn we de stad ingelopen en hebben bij Patagonia een lekker kopje koffie met verrukkelijke chocolade gebruikt.
Er was keuze uit wel 150 lekkere dingen.
Toen zijn we op een boot gestapt en hebben een rondvaart over het meer gemaakt.
Het was afzien, 10 graden en een harde koude wind, maar het was de moeite waard.
Tenslotte zijn we nog in de camper gestapt om naar een antieke brug te rijden waar gebungiedumpt wordt.
Het was een leuk gezicht maar ik moet er niet aan denken om het zelf te doen.
Terug op de camping hebben we ons even omgekleed en toen zijn we weer naar de haven gelopen.
Op de pier hebben we, met een prachtig uitzicht op het meer en de bergen, ons de vis goed laten smaken.
Na de koffie met wat sterks erbij zijn we weer op de camping beland.
Morgen op stap naar Manapouri.

• 07 Maart 2017 - 11:09

Nel:

Leuk Rina, vooral met steeds die foto, s erbij. Jammer die kou , vervolgd.

• 07 Maart 2017 - 12:24

Ineke Dekker:

Fijn dat jullie het gevonden hebben en lekker vonden!
    Voor die chocolade kun je me 's nachts wakker maken ....hi hi