Fox Glacier - Reisverslag uit Fox Glacier, Nieuw Zeeland van Rina Meijer - WaarBenJij.nu Fox Glacier - Reisverslag uit Fox Glacier, Nieuw Zeeland van Rina Meijer - WaarBenJij.nu

Fox Glacier

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

03 Maart 2017 | Nieuw Zeeland, Fox Glacier

We hebben vandaag de enorme afstand van 25 km afgelegd.
Na een langzame start hebben we besloten om met de camper naar de volgende gletsjer te gaan.
Eerst geparkeerd aan de voet van Frans Josef om naar de gletsjer te wandelen. Wat begon met een miezerig regentje ontaardde al snel in hoosbuien. Wat een verschil met gisteren.
Druipend van de regen, ondanks de plu, zijn we verder gereden.
Het was een zeer bochtige bergweg. We waren dus evengoed nog 3 kwartier onderweg naar Fox Glacier.

Gewapend met de plu hebben we wat boodschappen gedaan.
Lekker in de camper gegeten en nu maar hopen dat het morgen wat droger is.

• 03 Maart 2017 - 09:44

Nel:

Jammer van die buien, is toch iets minder. Je kan ook niet op mooi weer wachten, De reis gaat verder. Jullie maken er wel wat van, goed hoor. Leuk jullie te volgen. Mm