Wellington - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Rina Meijer - WaarBenJij.nu Wellington - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Rina Meijer - WaarBenJij.nu

Wellington

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

20 Februari 2017 | Nieuw Zeeland, Wellington

Gisteren, de 19e, zijn we s'ochtends eerst naar de zondagse Farmersmarket in Hastings geweest.
In 2 grote hallen wordt door lokale telers allerhande verantwoorde levensmiddelen te koop aangeboden. Dit ging via allerlei soorten olie, brood, kaas, groente, vlees naar chutneys.

Daarna zijn we langs een aantal wijngaarden gegaan. Uiteindelijk zitten we in het wijngebied.

Na wat proeven een een fles gekocht te hebben zij we nog een keer naar Napier gegaan.

Het weer was aanzienlijk verbeterd en de zondagse lunch, wederom in de kleding uit de jaren 20/30, kon doorgaan in de open lucht.
Een feest om te zien.
We hebben ook wat beter naar de architectuur gekeken waar Napier bekend om staat.

Vandaag, de 20e, hebben we bijtijds ons leuke tuinhuisje verlaten.
Het was een flinke rit naar Wellington maar alles liep voorspoedig.
We hebben onderweg heerlijk aan de Tasman zee geluncht.

Na eerst onze bagage naar het hotel te hebben gebracht zijn we de auto gaan inleveren.
Het was een heerijke reisauto waar we bijna 2500 km mee hebben gereden.
Op de weg naar het inleverpunt, landden we na het voltanken van de auto op het vliegveld. Na een rondje konden we er weer af. Weten we vast waar we de 23e moeten zijn, altijd handig

• 20 Februari 2017 - 12:11

Nel:

Al weer 3 weken genoten, bedankt zover. Nu verder met een camper, we zijn benieuwd

• 20 Februari 2017 - 16:24

Theo En @nn:

Hoi Rina en Frans. Heerlijk om al jullie verhalen te lezen en de foto's te zien op deze druilerige dag.

• 22 Februari 2017 - 11:10

Hanneke :

Hoi luitjes,

Jullie verslagen deze week ontvangen.
    Ziet er allemaal prachtig uit. Fijn om mee te maken lijkt me.
    Vanuit een regenachtig herfstachtig Beets, gisteren trouwens prachtig, hartelijke groet
    en nog een heel fijne tijd samen.
    En Rien, je weet het, niet te veel foto´s maken, heel veel uitzoek werk, maar
    ook leuke napret tegen die tijd.
    We willen ze graag allemaal zien.!!!!!
    Liefs Han