De reis en onze eerste nacht in Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Rina Meijer - WaarBenJij.nu De reis en onze eerste nacht in Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Rina Meijer - WaarBenJij.nu

De reis en onze eerste nacht in Auckland

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

03 Februari 2017 | Nieuw Zeeland, Auckland

Na een vlotte checkin op Schiphol konden we boarden voor het eerste deel van de reis.
We zaten riant en hadden een soepele vlucht.
Na aankomst in Singapore om 5.45u lokale tijd eerst een paar uurtjes geslapen in een hotel op de luchthaven.
Na een lekkere douchebeurt in de zomerkleren en de stad in.
Met de metro kom je redelijk snel in de stad.
Met de Hop on Hop off bus de stad bekeken. Veel moderne hoge en bijzondere gebouwen met daar tussendoor nog oude huizen. In Chinatown komen je de heerlijkste geuren tegemoet.
Na een paar uur moesten we alweer terug naar de luchthaven. Weer door de paspoortcontrole met stempels in het paspoort. Toen op zoek naar de ruimte waar wij onze rugtassen hadden afgegeven. Dat viel nog niet mee, er bleken meer mensen dat probleem te hebben.
Na weer een vlotte vlucht in een enorm groot toestel landden wij keurig op tijd in Auckland. Nadat we de bagage van de band hadden gehaald met de taxi, doe maar duur, naar het hotel.
Het ligt in de wijk Ponsoby, tegen het centrum aan.
Met lage huizen, veel winkeltjes, bars en restaurants.
Het regent nu, 3 februari, 9.15 uur maar we nemen de plu mee en gaan de stad in.

• 02 Februari 2017 - 21:54

Petra Nooij:

Leuk hoor om deze update v jullie te ontvangen. Ben benieuwd naar de volgende! Veel plezier wederom!

• 02 Februari 2017 - 22:16

Ineke Dekker:

Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad! Je weet dat na regen zonneschijn komt!
    Geniet ervan!

• 02 Februari 2017 - 23:05

Nel:

Leuk hoor, dat ik je kan volgen. De lange reis achter de rug, dat is fijn. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Gr. Nel